lellelollolollan

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 23:52

Söta Filur


Kram, sov sött

 
Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 23:35

Hej. Måste bara göra ett inlägg innan det blir den tredje januari! Känns bara så ballt, eller nää..?
Bloggade för ett tag sen på min och Melinas blogg http://billboll.bloggplatsen.se kika in. Det står där lite mer om hur jag bloggar, blogg.se och bloggplatsen. Melina har ju inte bloggat något med idag och det är sämst. För att höja statistiken så måste man ju blogga! Hoppas att hon gör det  imorgon. Alice, Linn, Carro och Erika ska gästblogga på den här bloggen. Ni ska gästblogga från 10/1-24/1 Hoppas att ni klarar er bra xD Kom ihåg det här:


Nu hänger det på er. Kom ihåg vad ni ska göra för att vinna:

Blogga så mycket ni kan

Skriva bra inlägg

Dela bloggen på facebook, msn osv

Hålla igång statistiken

Inte skriva något dumt

Det är det som ni ska göra. Den som vinner ska ha:

Bloggat mest av alla eller det behöver inte ha bloggat supermycket. Den kan också bara ha skrivit bra inlägg.

Delat bloggen

Inte skrivit något dumt

Alltså jag kommer bestämma vem som vinner när jag kommer hem. Jag bestämmer den 24/1 Det jag vill säga är Lycka Till! Men när Linn, Alice, Erika och Carro ser inlägget och har läst så måste ni komentera om ni har frågor eller inte fattar.


 


KRAM


Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 22:41



Gillar mycket fler låtar, men det här var dom enda jag orkade lägga upp. KRAM

Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 22:36

                 

Några bilder blev det! KRAM

 
Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 22:03

Hej! Sitter här och tråkar mig, man har ju som ett roligt liv..?

Funderar om jag ska börja med frågestunder, när jag har det så brukar nästan ingen fråga nått. Det känns inte som någon mening då. Jag provar och ser om nån frågar. Ni får fråga så mycket ni vill, var helst inte anonyma. Fråga i frågelådan, som är till vänster om inlägget. Jag kommer svara ärligt, men inte på dumma frågor. Passa på att fråga nu när ni har chansen.

 

KRAM

Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 21:37

Kollade statistiken nyss, blev lite förvånad. Har redan gode mycket besökare.

Jag ska försöka hålla igång bloggen så länge jag orkar ikväll. Ska fixa lite med länkar snart. Ska oxå lägga till någon omröstning, då måste ni rösta! Eller jag hoppas att ni gör det..
Ska inte göra så mycket ikväll, har fastnat med datorn. För att göra min blogg bättre och roligare att läsa så kommer jag lägga ut fler bilder och kanske videoblogga ibland. KRAM



Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 21:30

 Hej! Ni får jättegärna gästblogga här på min blogg om ni vill. Kommentera eller skriv på facebook om ni vill. Rubriken sa nästan allt!

Kram

Av Lovisa Jonsson - 2 januari 2012 21:18

Hej och välkommen till min nya blogg. Jag heter Lovisa och är 12 år. Kommentera och fråga mig frågor, blir så glad när jag får kommentarer eller frågor. Ni håller bloggen vid liv så det är erat ansvar! Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg. Designen är bara tillfällig, gjorde headern ganska fort, ska passa på att göra en snyggare sen då jag har tid. Om det är något som ni tycker är dåligt med bloggen, kommentera då vad annars blir det ju ingen förbättring. Våga fråga och kommentera, jag bitts ju inte.


  En liten bild på mig, sommarlovet 2011. Saknar det supermycket. Kramisar till er!

Presentation


Det är jag som är Lovisa. Komentera och fråga frågor! Är en tjej på 12 år och älskar att blogga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är bäst?
 Gymnastik
 Ridning
 Fotboll
 Innebandy
 Badminton
 Tennis
 Hockey
 Vollyboll
 Friidrott

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards