lellelollolollan

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 22:55

Tjenare! Det här blir det sista inlägget. Ska inte sova än.


  KRAM  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 21:58

     

  

     

Orkar inte lägga upp mera! KRAM  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 21:45

Hej! Här kommer 10 sanningar ni kanske inte vet om mig!


1. Jag hatar falska kompisar

2. Jag kan spela piano, tvärflöjt, tenorblockflöjt, altblockflöjt och sopranblockflöjt

3. Jag är envis

4. Blir lätt irriterad

5. Är lite lat

6. Älskar mode

7. Hatar dressyr

8. Älskar Sofijahs låtar

9. Älskar hoppning

10. Läser tyska men hatar det språket


Det var 10 sanningar! KRAM  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 21:02

Hej! Som ni ser så har jag en ny design. Helt ärligt, jag blev inte nöjd med den!

Kommentera vad ni tycker. Bytte pga......

Hoppas att den är okej för er!


Kram  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 19:59

Hej. Ska försöka slå rekord med statistiken.

Jag har nu 26 unika besökere, skulle vara kul att ha 30 idag. Ska kämpa xD

Ännu roligare om man får 40 st eller 35.

KRAM  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 18:55

Hej! Det är blir det långa inlägget som ni har väntat på! Här kommer 2 dikter som är fina!


Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men sorgen i hjärtat

Kan ingen se


Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har


Det var dikterna :) Imorgon ska jag till stan och köpa jeans, eller jeans leggings. Vill helst ha jeans leggings, älskar sånna super mycket! Här kommer bilder på kläder som jag vill ha (mode) Det är 2011 vintermode.

  Älskar verkligen dom här kläderna! Fasst uggsen skulle såklart vara snyggare utan banden.. Dom var ändå snygga! Funderar på att köpa uggs imorgon när jag är på stan. Lägger upp här på bloggen vad jag köpte... Har ganska ont i huvudet nu så blir att vila ellersitta vid datorn sen!

Här kommer bilder på Pärlan som avlivades! Skötte henne sommaren 2010 men red henne då och då 2011.

                 

Saknar dig jättemycket! Du lärde mig otroligt mycke och jag blev bättre gällande ridningen. Ingen HÄST är lika bra som du. Du var alltid snäll och ville inte göra illa mig eller vara dum. Jag kommer ihåg när jag skulle rida dig en kväll och jag var jättetrött och ledsen, du kände det så du fick som samma beteende som jag hade då.

Nu kommer några gymnastikvideor som jag tycker om! Kommer också nån om ridning osv!


Det var allt för mig! KRAM  


Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 18:24

Hej! Åt nyss köttfärssås och potatismos! Inte så gott om jag ska vara helt ärlig.

Är ganska nöjd med statistiken!

KRAM  

Av Lovisa Jonsson - 3 januari 2012 18:01

Hejsan! Är grymt glad. När mamma och Adelina hade kommit hem från stan så säger Adelina "jag hittade en peng i din gamla jacka" Jag "Jaa ge mig den" Jag trodde att det bara var typ en krona.. Mamma tar upp en hundring från fickan och ger den till mig! Jag är jätteglad!!!!

 

KRAM  

Presentation


Det är jag som är Lovisa. Komentera och fråga frågor! Är en tjej på 12 år och älskar att blogga!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport är bäst?
 Gymnastik
 Ridning
 Fotboll
 Innebandy
 Badminton
 Tennis
 Hockey
 Vollyboll
 Friidrott

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards